KLANTENSERVICE
Dienst na verkoop
Indien één van uw producten toe is aan een onderhoudsbeurt kunt u altijd contact opnemen met ons montage team. U doet dit best via montage@allesglas.be. Vermeld uw adres en factuurnummer (waar dit product op staat). Zij nemen contact met u op om een afspraak te maken.
Werkt uw product niet naar behoren en valt het binnen de garantie voorwaarden, aarzel dan niet om ons te contacteren. De garantie van elk product gaat van start bij dag van montage. Voor meer informatie over onze garantievoorwaarden kunt u kijken op onze ‘Voorwaarden’ pagina. Het melden van een defect kunt u best doen door te mailen naar montage@allesglas.be. Vermeld uw adres en factuurnummer (waar dit product op staat). Zij nemen contact met u op.
Indien u een product heeft dat u wenst te herstellen maar buiten onze garantie valt worden er uren in regie geteld. U kunt u dit aanvragen bij montage@allesglas.be. Belangrijk dat u zeker goede foto’s en beschrijving vermeld van de huidige situatie zodat men een inschatting kan doen van de mogelijke oorzaken. Zo kunt u al een indicatie krijgen van mogelijke kosten qua materialen.
Productgarantie
Standaard worden alle producten van Alles Glas geleverd met 2 jaar garantie. Garantie telt vanaf de dag van montage. Deze garantie heeft enkel betrekking op het beslag. Op het gehard glas wordt 30 dagen garantie gegeven na montage.
Administratie
Martens Glas Design BVBA
Riyadhstraat 28 – Zone 1660
2321 Meer
BTW nummer: BE 0465.481.818
IBAN: BE30 3631 4154 9211
BIC: BBRUBEBB
Afhalingen kunnen bij onze filialen afgehaald worden en betaald worden met Bancontact. Alle onze showrooms met uitzondering van het filiaal in Meer nemen geen cash aan. Voor betalingen voor leveringen of montage beschikken onze monteurs over een betaalterminal.